Discipline opționale adresate studenţilor Facultăţii de Management, susținute de profesorii Universității Lomonosov din Moscova

În luna octombrie, studenții Facultății de Management vor avea ocazia de a se familiariza cu strategiile de marketing și conceptele creative utilizate în promovarea brandurilor de lux.

  • Marketingul luxului / Luxury marketing – anul II, 2 credite, 17-18 octombrie, prof. Marina Ochovskaya – cursul va oferi o serie de insight-uri interesante despre tipologia brandurilor de lux, profile ale consumatorilor și strategii de promovare (mai multe detalii despre curs aici)
  • Proiectarea unei campanii de comunicare de marketing / Design of a marketing communication campaign – anul III, 2 credite, 18-19 octombrie, prof. Maria Rybalko

Cursurile sunt extrem de interesante și susținute de cadre didactice cu o vastă experiență profesională pe zona de branding și luxury brands
Cursurile la care studenții vor participa vor fi trecute în Foaia matricolă a studentului și reprezintă o supracalificare pe zona de branding – componentă importantă a cv-ului
Cursurile sunt gratuite și fac parte din programul de formare și dezvoltare profesională a studenților Facultății de Management ca viitori practicieni.
Cursurile vor fi livrate în cadrul programului ERASMUS+ mobilitatea cadrelor didactice/teaching mobility.